Göra som lejon gör

Tja!

Har jag sagt att det är första semesterveckan av fyra.
Det är det.
Å tror ni inte på fan... men det finns centralförråd i glada Hudik åxå.
Där jobbar jag nu. 
Nu har jag vart och hyrt en Beck. Brandbilen som försvann för jag älskar Persbrant mer än självaste livet.
Brandbilen som försvann ska vara en av de bästa säger dom. 
Två räkbagetter blev det. En till mig och en till Veronica.
Hon kommer i kväll. Hon har varit på en 24-timmars med Rultan, Eva och Månkan på sybehörsaffären.
Hoppas Veronica har sprejat lite Mysk i nacken, så att jag börjar brinna i kroppen. 
Det blir bra det här.
Jag är nämligen lite sugen på att göra som lejon gör.
Det var ett tag sen.
24 timmar.

hej på ett tag/ gilbert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback