Aldrig i helvete

Aldrig i helvete att jag släpper in Fritte innanför min dörr igen. Sista han var här så höll han på att riva hela kåken. Sen snarkar han ju så in i helvete på fyllan.

Nä, så tyvärr Gille. Detta kan jag inte hjälpa dig med. Han får väl ta in på vandrarhemmet (om han nu är välkommen där).

Förresten så är Ruben på bättre humör igen. Var över till honom härom kvällen och då var han lite deppig. Visste inte riktigt hur han ville ha det med vårt förhållande. Han tyckte att jag låg på lite för hårt, så nu kom vi överrens om att jag ska sansa mig och att det får ta den tid det tar.

Sååå skönt att vara ledig nu i mellandagarna. Bara slappa och mysa med sig själv. Kollar just nu en en gammal favvofilm, Pretty Woman. En liten klassiker.

Er vän Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback