Bara läderkalsonger mitt i vintern

Måste få berätta något skojsigt. I går kväll vid 20-tiden ringde det på dörren. Det var grannen Gregory. Han stod där endast iförd ett par läderkalsonger och frös så inihelvete. Såg så jävla roligt ut. Han hade blivit utslängd av Gunilla. Han undrade om han fick komma in och låna telefonen. Det fick han göra. Han ringde in till Gunilla som först inte svarade. Det tog säkert 5 minuter innan hon svarade. Det blev ett sjusärdeles liv. Jag gick undan. Satt mig och kollade tv, men kunde inte undgå att höra deras gnabbande.

Det hela handlade tydligen om en julklapp från Gregory till Gunilla. En sexleksak som de testade och som tydligen hade brunnit till rakt uppe i skrevet på Gunilla. Någon form av kortslutning, sa Gregory. Så nu var hon alltså skogstokig. Det kan man ju förstå. *Linda fnissar*

Jag hörde att Gregory sa nåt om att han hade garanti och kvitto kvar, så det var ju bara att byta menade han. Precis som om det hjälpte Gunillla just nu.

Efter en halvtimmes konversation så hade det värsta lagt sig och Gregory tackade för lånet av telefon och knallade hemåt lite skamsen och fryssen.

Ja, så kan det gå till på gatan där jag bor.

Puss o kram, Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback