Endast iklädd raggsockor

Hej alla glada människor! Linda här. Det är fredag. Aventsmysigt och jag är på sååååå bra humör. Det har varit en jobbig men rolig vecka. Kvällen kommer jag att tillbringa endast i raggsockor, under en filt, framför TV:n. Ruben kommer ev över och då ska vi isf käka pizza. Tror han kommer att gilla mig i enbart raggisar. Fniss!

Imorgon ska jag på kalas. Den gamle vännen Vesa fyller år. Tror jag kan bli riktigt trevligt. Många goa vänner kommer tydligen. Tar bussen till Billinge, sedan blir det övernattning hos Anneli. Anneli har varit elitgymnast. Skryter alltid med att hon kan göra saker under en sexakt, som ingen annan kan. En parentes, men man blir nyfiken ;)

Näää, nu måste jag sluta, för nu står grannen och pissar på min trapp.

Kram/Linda

PS. Heja Sebastian från Morgonklåda. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback