Ensam

Hej på er!

Idag är jag deppig. Känner mig ensam. Ensammast i världen. Ruben och hans kompis Jesper stack till Åre igår. Ska fira in det nya året där och åka lite snowboard. Det känns inge bra. Kommer Ruben hem och berättar att han hittat den stora kärleken där så bryter jag ihop. Gillar den killen sååå mycket.

Vet inte vad jag ska göra imorgon. Vet inte var jag ska skåla in det nya året. Känner inte för nånting just nu. Är iochförsig bjuden hem till mamma och pappa, men jag tackade nej. Sedan frågade grannarna, Gunilla och Gregory, igår om jag ville komma på party hos dom. Men jag tackade nej till dom också. Man vet ju vad dom vill. Slutar väl med att man i läderstring ligger fastbunden i sängavlen. Kanske inte så tokigt ändå ;) Nu såg att Gille ville att jag skulle komma över till honom och  Biggan. Låter riktigt kul faktiskt. Vore kul att träffa Fritte och de andra jepparna. Måste ringa Gilbert och lämna besked omgående.

Sedan är det ju det där med vad man ska ha på sig. Så svårt. Ska man göra en Anitra Steen eller ska man köpa nytt. Har en blå festblåsa som jag köpte förra året, så det får nog bli en Anitra.

Nyårslöfte, ja. Det är det också. Jag tror jag ska lova mig själv att jag ska hitta den stora kärleken under 2006. Börjar bli så less på att vara ensam. Vill inte Ruben ha mig, så får jag lov att hitta mig någon annan. Så är det bara.

Till sist vill jag önska er alla ett otroligt GOTT NYTT ÅR!

Puss/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback