Ett axplock


Jag kan vara en riktig filur jag ibland.
Sa till dom på jobbet att jag skulle till tandläkaren, men det skulle jag inte alls. Jag skulle bara hem.
Ibland längtar man hem så det gör ont.
Väl hemma möts man av en naken Biggan i skräddarställning lösandes ett korsord på vardagsrumsgolvet. Brösten fina som sylta.
Hon var verkligen glad i hågen. Hon tjoade och tjimmade.
Inte konstigt alls.
Hon hade fått besked från nån nisse på ett litet förlag som ger ut böcker om relationer.
Biggan har samlat lite av hennes favoritvuxenlekar som hon kommit på och skickat in dom på vinst och förlust.
Ja, lite olika former av umgånge, som man kan ha för sig med någon eller några.
Nu visade det sig att förlaget var intresserade av att eventuellt ge ut dom i bokform.
Några har jag provat, några är jag jävligt nyfiken på och vissa bör man nog ha nån form av akrobatexamen för att klara av.
Ett axplock på dom jag känner till:

* Safta och sylta
Har jag provat, men har inga direkta minnen, mer än den där syltburksetiketten på struten.
Provar gärna igen.

* Campingsemester
Praktiserat ett antal gånger. Mannen reser tält och sen grillar man korv.

* Korpmatchen
En variant om man har ont om tid. Man sätter igång utan att värma upp, gärna med en urtvättad t-shirt.

* Seriekrocken
Bör avnjutas i större sällskap. Alla går nakna i led och den som går först ramlar omkull. Alla bakom ramlar också och sen blir det som det blir.

Det är några grejer som kan komma att bli med i boken. Resten får ni läsa själva.
Biggan säger att nån av mina lyckade krokimålningar kan få bli omslag.
Jag har en känsla att den kan bli bästsäljare.
Den som lever får se.

gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback