Fritte har tagit bort mandlarna.


Jag vet inte vad jag fick för ryck egentligen?
Men jag satt å kolla gamla fotoalbum och på hälften av alla fanns Fritte med. Fritte och jag var jävligt tjenis under kort period på 80-talet, med sen kom han in på nån manikyrutbildning nånstans och på den vägen är det.
Jag har inte träffat honom på säkert femton år.
Men så fick jag det där rycket jag prata om, leta som en galning efter numret och ringde helt sonika upp honom.
Lite på vinst och förlust.
Det var Fritte som svarade och fan va glada vi blev över att höra av varandra igen.
Så till trettonhelgen har vi sagt att vi ska hitta på nåt.
Han håller fortfarande på med manikyr och verkar jävligt om sig och kring sig när det gäller det här med unseendet.
Sen sa han att han förra veckan tog bort halsmandlarna.
Ojdå, var väl det ända jag fick ur mig och tänkte på skämt att det kanske är dom som man nu stoppar i glöggen.
Så, vad säger du LINDA, hänger du med på lite rajtan med Fritte å mig.
För visst fan va väl ni ihop ett tag.
Va det inte ni två och nåra till som cykelsemestra på Gotland en sommar?
Det va väl då Danne Raring ramla av Gotlandsfärjan?
Eller så va det jag, året efter.
Jag kommer fan inte ihåg.
Man glömmer så lätt.
Det är kul med fotoalbum i alla fall. Dom gör så man minns.
Och imorgon är det julafton.

gille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback