Fritte ringde



Hjälp Linda!
Först. Trevligt med en Ladyshawe från Ruben.
Han tycks veta vad han vill.
Hoppas helgen har varit bra för dig.
Själv tror jag att jag har gått upp åtta kilo.
Men det är som det är.
Fritte ringde.
Så nu behöver jag hjälp. Det var ju meningen att han skulle komma till trettonhelgen å supa till och röja och sånt.
Nu vill han komma till nyår.
Å han behöver nånstans att bo. Hur har du det med plats?
Visst kan han bo hos oss, men det är lite trångt faktiskt och sen ska väl Biggan kladda å ha sig. Det får hon väl göra hur jävla mycket hon vill, men jag känner inte för det just nu.
Lite skämmigt kan det bli.
Du och Rubbe kanske har planerat nåt?
Om inte, har du kanske en soffa över?

vänligen/gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback