Jag måste spy


Vaken?
Knappast. Det blev inte många timmars sömn.
Och tydligen har jag redan varit inne och bloggat redan. Det kommer jag fan inte ihåg.
Och Biggan sitter och sover vid telefonbordet som vi har i hallen. Hon har hatten på sig.

Jag känner mig lite darrig vid tangenterna, så jag får väl anledning att återkomma, när det hela har lugnat ner sig.
Om nu inte Linda hinner före. Det såg ut som om hon hade väldigt kul på festen.
Hennes korta kjol drog jävligt mycket större uppmärksamhet än Vesas fällkniv, som han fick av oss.
Vesa har alltid samlat på amerikanska vrålåk från femtiotalet. Modeller alltså, som han bygger mest hela tiden.
Jag tror han fick åtta såna igår.
Gott kallskuret.
Och jävligt mycket dricka.

Nä, nu måste jag spy.

vi ses/gille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback