Kladdigt och kinky


Nu har jag försökt få Biggan att ta med en idé som jag har till hennes eventuella bok som kanske ska komma ut nån gång i framtiden.
Hon verkar lite skeptisk, men jag tjatar på ja.
Jag har i alla fall valt att kalla min lilla sällskapslek för vuxna för:

* Ägghalvan
Den går till så att kärestan ligger och väntar spritt språngande in naturell. Å så ropar hon att äggen är kokta, och då rusar jag in med min gamla vanliga och roliga majonäsmustasch och där förenas vi och rätt var det är så blir det en amorös liten ägghalva av det hela.

Det kan bli kladdigt och så där, men va fan.
Jag tycker den är lite kul och kinky och vill man garnera med nåt så kan man smyga in lite dill bakom öra.
Jag tror på idén.
Vad tror Biggan?
Vad tror ni?

hälsningar/majonäsgilbert

Kommentarer
Postat av: Antonio

Very nice site! Good work. http://www.sessit.port5.com

2007-02-27 @ 19:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback