Man kan ju inte gå naken


Nu har jag gått omkring härhemma och inte hittat ett jävla dugg.
Vi ska uppvakta Agne borta vid sågen nu på morgonen. Han går i pension och man vill väl vara lite propert klädd. Men jag hittar fan ingenting som jag kan ha på mig.
Men nåt får det väl bli.
Man kan ju inte gå naken.
Vi har skramlat till en handgjord pipa från Peru.
Det största gisslet är väl att Agne inte röker pipa, men då får han väl för fan börja då, sa Röda Rut och passade på att i samma andetag nämna att den var jävligt dyr, så det är bara att börja stoppa pipa för brinnande livet.
Idag hade vi inget smör till frukosten, så jag spruta på lite flytande margarin på mackan och då höll Biggan på att kasta upp på sidan åtta i morgontidningen.

Jag är inge sugen å jobba idag.
Men det måste göras.
Jag kan ju alltid slå Kalle-Henke i straffpoker på vår otroligt förlänga frukost.
Nu ska Biggan knyta slipsen, så jag måste dra.

have a nice day/gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback