Ont i ryggen


Stannade hemma från jobbet. Ont i ryggen. Jag kan få det ibland.
Annars så är det så här:
Och jag måste medge att jag ser framåt med tillförsikt.
Basse jobbar full dag, säger Ankan. Sen bär det av till träningslokalen. Binda fett. Lyfta skrot.
Sen skulle dom på After Eight.
Nä, va fan säger ja.
Man kan inte gå på After Eight före klockan sju. Nej, After Work heter det.
After Eight är mintchoklad och ibland är jag så jävla dum så avfallskvarnarna stannar.
Då märks det faktiskt att jag gått i OBS-klass nåra år.
Biggan ska fördraga på ett sånt leksaksparty för tjejer som är sugna på annat än kvällmacka.
Hon blir sen, säger hon.
Det är bra.
För att fixa med droppskydd i ett kök kräver tid och noggrannhet. Det kräver sin man.
Å det är där jag kommer in i bilden.
Å vilken bild sen. Jag ser den redan framför mig.
Vi ses.

gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback