På benen igen

Tisdag. Lucia. Äntligen på benen igen. Har legat däckad sedan i lördags, men imorgon ska jag jobba igen. Känner mig riktigt pigg. Tråkigt bara att man missade luciafirandet idag på skolan. Lärarna lussade för eleverna. Ruben skulle vara lucia. Hoppas någon fotograferade.

Idag har jag skrivit julkort. Julkort jag gjort själv med glitter och guldstjärnor. De blev riktigt mysiga. Ruben ska få det finaste. På Rubens ritade jag dit två änglar som ska föreställa oss två. Funderade ett tag på om jag skulle dekorera det lite med raklödder ;) Men det hoppade jag. Det kan misstolkas.

Ruben var förresten över igår. Han hade handlat lite till mig. Snällt tycker jag. Vi pratade om granar. Om det ska vara riktiga eller i plast. Båda två föredrar riktiga. Det kändes riktigt skönt. Vi har så mycket gemensamt.

Nä, nu har jag inte tid att skriva mer. Bokbussen börjar nu.

Vi hörs! Linda Glapp-Stenduva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback