skitsnygg lampa


I morgon ska vi ha julklappsbyte på jobbet.
Vi brukar ha det varje år.
Och klapparna blir lite dyrare för varje år. Första året fick grejerna kosta högst 50 spänn, men nu har vi dragit gränsen vid 400. Det kan verka mycket, men vi tycker ju om varandra.
I år har jag köpt en skitsnygg golvlampa, som jag hoppas Rut ska få. För hon gillar när det är lite sådär lulllull på lampskärmen.
Förra året fick jag presentkort på en mascarakurs på tre veckor nånstans i Halland.
Den ville jag inte ha.
Så Mårten och jag bytte.
Så då fick jag en uppsättning skitfula porslinsgubbar. Dom sköt jag och Basse sönder med luftgevär i somras.
Röda Rut fick ingenting, för hon var sjuk.
Hon är alltid sjuk när vi ska byta julklappar.
Men i morgon hoppas jag att hon är frisk, för nu har hon ju vunnit pengar och köpt travhästar och då kanske hon har köpt en X-box eller nåt.
Å en sån skulle jag bra jävlar vilja ha.
Just nu vill jag bara ha en tutte i munnen.
Nån av Fias tuttar, om man nu får välja.

hejsan/gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback