Svar till Gille

Ja, gott folk. Dags att ta itu med Gilles frågor efter festen hos Vesa.

• På frågan varför jag har Kronblom tatuerat på vaden, så är det så att det var han som fick mig att börja läsa i ungdomens dagar. Farfar hade alltid en bunt liggandes på skithuset. Kronblom är dessutom väldigt lik min farfar både till sätt och utseende. Så egentligen vet jag inte om det är Kronblom eller farfar jag har på vaden. Det är nog en mutation av två mysgubbar.

• Det är inte alls vad du tror att du såg gällande mig och Snickar-Pelle. Pelle har börjat med yoga och han ville visa mig hur det går till. Han brinner verkligen för detta just nu. Men jag kan tänka mig att det såg lite smålustigt ut.

• Ha ha! Vad jag viskade till Biggan där i köket? Jo, det skulle du bra gärna vilja veta. Det tänker jag inte berätta i detta forum. Det kan ju finnas barn som läser detta.

• Att du vill ha fotot på  dig och Anneli, när ni vänslades i cykelskjulet kan jag förstå. Fattar du inte att Biggan blir ledsen när du håller på så där? När Biggan upptäckte er så påstod du att du tröstade henne för att hennes kanariefågel Uffe hade gått ur tiden. Men fan Gille, då hånglar man väl inte!?!
 
• Gulf-killen heter Jonathan och han ger sig aldrig. Han har varit förtjust i mig sen vi var 7. Han försökte stoppa ner lappen i min behå, men då blev jag förbannad och gav honom en handflata rakt över näsryggen. Han började blöda, men jag hjälpte honom få stopp på det. Lite ångerfull. På lappen stod det det Jonte och hans mobilnummer. Jag tog lappen, gjorde en klassisk kalsongvärmare på honom, sen stoppa jag lappen i mun på honom. Såg ganska lustigt ut.

Ja, nu har du väl fått svar på de flesta frågorna, Gille. Vill du veta vad jag viskade till Biggan så får vi ta det på telefon, eller så får du fråga Biggan ;)

Ha det! Linda Glapp-Stenduva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback