Uppblåsbar Barbro


Hörni!
Tror ni inte Röda Rut hade köpt ett X-box. (den måste ha kostat mer än 400 spänn)
Och tror ni inte att Mårten fick det.
Vad tror ni jag fick.
Jo, min egen golvlampa. Hur fan gick det till?
Vi la allt i mitten av lokalen och sen skulle vi dra lott och precis då blev jag så jävla skitnödig så jag måste hasta iväg. När jag var färdig så var allt klart.
Jag försökte protestera. Högt och gällt, men inte fan va den nån som lyssna.
Alla va så uppåt och Lasse "Längst in i Centralförrådet" Hansson skratta så han dog när han kramade om en sån där uppblåsbar Barbro som Tobbe "Näst längst in i Centralförrådet" Kavling hade tagit sig uppoffringen att beställa utrikes ifrån. Den verka avancerad.
Jag tror till och med den hade hål i tänderna också.
Och där satt jag med min golvlampa.
Rut fick ett presentkort på fiskbilen som kommer varannan vecka.
Jag tycker hon är en jävla mört.
Alla på jobbet är mörtar.
Värst är Mårten. Inte för att jag är avundsjuk, men visst är han en jävla slemmig insjöfisk allt.
Imorgon tror jag att jag ska försova mig ända till klockan fyra.

gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback