Va mycket sex!


Jag sitter och tänker på hur det är och hur det har varit.
Sedan jag tog den där resan till Bulgarien har allt blivit lite kaos.
Sen Solvej packade ner sin tråkighet i en resväska och försvann har det varit kul.
Biggan förlöste mig in i ett syndens näste, där allt snubblar omkring i ett virrvarr.
På ett bra vis. Trevligt.
Det är - har jag upptäckt - jävligt trevligt när det inte är nån ordning på nånting.
Å va mycket sex sen!
Det är Fia, det är Ankan och förstås Biggan gör saker med hela sin och andras anatomi som jag inte ens trodde var möjligt.
Det är just inte klokt.
Man är som en hängivelsens furste. Ohämmad och uppfinningsrik.
Som en medelålders konditionsstark yngling med takt och ton, hoppfull och balanserad...
Jag tycker dessutom att jag blivit en bättre bordtennis-spelare på kuppen.
Och appropå bordtennis och kuppen så är det återigen dags för Annandags-cupen i kväll.
Om Basse hittar hem, vill säga.
Två matcher är det alltid. En med pennfattning och så en vanlig.
Lite plockmat och ganska mycket sprit.
Och en härligt attraktiv publik.
Då jävlar!

gille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback