Äntligen på plats

Söndag. 1:a advent. Ruben var över på eftermiddagen och lämnade tillbaka några böcker han lånat av mig. Vi tog en fika tillsammans innan han for iväg till Jesper. De skulle planera lite inför en fjällresa de ska göra över nyår.

När jag blev ensam begav jag mig upp på vinden för att hämta ner lite adventsstjärnor och ljusstakar. Tänk så jävla stökigt det kan bli på en vind. Höll på att leta över en halvtimme innan jag hittade något. Hittade bara en massa annat gammalt skit. Jonnys gamla golfklubbor, min gamla tandställning från tonåren och en kartong med Min Häst-tidningar. Hittade inte din gamla klackring, Gille ;)

Nu är iallafall adventssakerna på sin plats och det är riktigt mysigt! Ska ta och värma på en kopp glögg. Mmm...

Mvh/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback