Är Biggan otrogen


Jag lägger jävlar i mig inte nåra fingrar i kors, nästa gång klubbar jag ner honom.
Röda Rut blev förbannad i morse. Redigt förbannad. Hon gjorde skäl för sitt namn. Hon blev röd å kokade.
Det var praktikantens fel. Karl-Henrik. Kelle-Henke. Han var full när han kom.
Hade varit på luciavaka, sa den dumma fan.
Rut har tagit 107 kilo i bänkpress och var i sin ungdom med i en hårdhudad vänstersekt, så där får pojken akta sig lite, tror jag.
Han får en chans till, men sen är det kört har vi sagt. Det är en fin grabb så det vore för jävligt om han dabbar sig en gång till.

Jag vet inte om Biggan hade nåt lurt för sig på Ålandsfärjan, men hon är inte som vanligt. Det piper nya sms hela tiden och då går hon undan å läser. Sen skickar hon egna. Det känns inte helt okej, men jag måste lita på henne. Jag törs inte fråga heller, för då känner hon väl sig ställd mot väggen, tar sitt pick och pack och drar.
Jag känner så för en jul med henne.
Om det nu var så att hon blev lite båtkåt får jag väl förlåta henne. Får jag bara den där hylsnyckelsatsen så må det mesta gå att glömma.
Hon kan ju mycket om Kama Sutra och sånt, så om hon yppade nåt om det, förstår jag om folk blev nyfikna och kanske ville testa. Plogen till exempel.
Jag kanske ska vara stolt i stället. Stolt över att hon kan så mycket.
Bara hon inte har någon annan.

Synd Linda att du inte hittade klackringen.
Jag har alltid tyckt att jag ser lite märkvärdig ut med den på. Ibland känner man för att vara lite märkvärdig.
Kul att du tycker att det blev mysigt när du julstökade fram staken och allt det andra.
I år ska jag inte glömma att skicka julkort till dig. Kom du ihåg den senaste gången, då jag skickade ett pepparkakshjärta i ett julkuvert. Hur det bara var smulor när det kom fram.
Man kan ju skratta åt det efteråt.
Men det är tanken som räknas. Eller hur?

Jag tänkte köpa en bra julskiva i år. Mårten kör bara sin jävla Christer Sjögren. Jag har tröttnat på den.
Jag vill ha en bra. En stämningsfull. Med mycket bjällror.
Vad tycker ni att jag ska köpa?

Jag bryter där, men vi hörs.


gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback