Biggan är en fena på Kama Sutra


God morgon!

Jag vaknade nyss. Biggan ligger här bredvid. Hon är vacker när hon sover. Jag drog mitt pekfinger över hennes panna, synade varenda rynka, smekte hennes kind och gick till köket och drog i mig två koppar microvarmt kaffe.
Biggan och jag är ihop.
Jag frågade chans igår. Hon svarade ja på stört.
Hon är en fena på Kama Sutra och vig som en panter. Själv besitter jag ungefär samma rörelsemönster som ett kylskåp, men med lite vilja och jävlaranamma klarar man vilken påfågel som helst. Till slut brann det i halmen och vi somnade i sked.
Jag är lycklig.

Igår vann Röda Rut några tusen på triss. Hon bjöd på tårta.
Basse fick nya vadarstövlar i ett paket. Han fyllde trettioåtta. Han bjöd också på tårta.
Så nu är man tjock som en smock.

Men jag tycker alltjämt att huvudsaken man är glad.
Å det är jag, som sagt.


ha en bra dag/ gilbert


PS nu ska Biggan få frukost på sängen DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback