BIGGANOCHJAG


Det känns som Biggan och Jag är ett nu. Såhär: BIGGANOCHJAG.
Därför har vi ägnat hela dagen åt att blanda ihop våra julsaker. Ni vet, första advent härjar bakom hörnet. Det är dags att ta fram staken nu, sa Biggan och gjorde ett sånt där busigt hästbett på mitt lår. Vi skrattade och sen mumsade vi tjälknöl och potatisgratäng. Och lite wokade grönsaker. Levande ljus och lite Saxon puttrande i bakgrunden.
Igår var Biggan och visade lite sexleksaker för några tjejer. Ett sånt där party när det är ett jävla fnissande, ni vet.
Jag fick inte följa med, så jag stack hem till Mårten och spelade lite pingis. Jag vann.
21-13, 21-14, 19-21, 21-8.
Mårten berättade att Rut köpt två travhästar. Han tror att hon vann mycket mer än vad hon sagt. Jag tycker att vi ska skita i det. Det är hennes pengar och hennes bekymmer.

Undrar om Linda hängde på Danne till Stockholm?
Jag skulle också vilja se Mamma Mia. Men inte Biggan. Hon spyr på allt vad Björn och Benny heter.
Hon vill ha med mig på Swedish Rock Festival nästa år.

Nu måste jag doppa alla våra blommor. Ja, det är så. Vi har blandat ihop våra blommor också.
Biggan har ju bott här sen Bulgarien och vill flytta hit.
Okej, säger jag.
Så blir det, när två blir en.


gille

Kommentarer
Postat av: sassy

sexleksaker på show funkar aldrig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback