Fredagsmys

Sitter med ett glas rött. Tillsammans med Ruben. Det är fredag. Sitter just nu och lyssnar på mina gamla vinylskivor. Man blir så nostalgisk. Ebba Grön snurrar just nu. Die Mauer. Jag var kär i Thåström när jag var 15.

Jag trivs bra med Ruben. Han är en go kille. Han vill att vi ska kila över till hans polare Jesper och kolla på Idol, men jag vet inte. Skulle hellre sitta hemma nerkurad med Ruben i soffan.

Har aldrig fått till det med Ruben, men ikväll känns det som om det är dags. Lite petting om inte annat. Det är inte för mycket begärt. Vi får väl se efter några glas till ;)

Nu har Ruben satt på Alphaville. Forever young.

Nä, nu måste jag gå ner till honom. Sa att jag skulle gå på toa. Fniss!

Vi hörs! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback