I bakfickan på en toppenkille

Ha ha! En packe lånekort? Ja, det är ju sånt man brukar gå runt med i bakfickan. Nä, du Gille, det är mobilen du skymtar. Jag har sagt åt Ruben att inte ha mobilen där. En vacker dag så kommer han att sitta sönder den. Men det hjälps inte. Den ska vara i bakfickan. Vänster. Det var det första han kollade när han provade jeans, att mobilen fick sin plats.

Han satt i dag på rasten och laddade ner en ny ringsignal. Kommer inte ihåg vad melodin heter, men jag tror det var den där nya Madonna-låten "Hung Up". Riktigt läcker låt förresten. I videon tror jag hon har fått låna Susanne Lanefeldts gamla gympadräkt. Tycker jag känner igen delar av låten. Kanske är en cover, men kommer inte på vilka som gjort originalet. Kan vara Secret Service "Ten o'clock postman", men är inte säker.

I vilket fall så gillar jag Ruben. Han är verkligen en toppenkille. Vet bara inte hur jag ska närma mig honom. Men det löser sig nog.

Nä, nu har jag inte tid att blogga längre. Måste stryka lite inför morgondagen.

Ha en skön kväll! /Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback