I'm back

Hua, villken vända man åkte på! Har legat till sängs i två veckor nu i nån envis form av influensa. Åkte ju för att hälsa på min kusin Elisabeth i Borlänge, men hann in mer än komma dit förrän jag börja känna mig alldeles yr och allmänt konstig. Hängde iallafall med ut då på kvällen och blev lite piggare efter ett par drinkar. Det var en riktigt trevlig kväll.

Dagen efter vaknade jag hemma hos Elisabeth och mådde pyton. En blandning av baksmälla och något annat skit som var svårt att definiera. Blev kvar hos Elisabeth en vecka. Hon och hennes Peter pysslade om mig. Hade liksom inte orken att ta mig hem. 

Men så förra söndagen, kände jag mig lite fräschare och beslöt mig för att ta tåget hem. Peter skjutsade mig ner till stationen i sin nya BMW. Jag tackade för mig och fick en stor kram och puss på kinden av honom. Han är mysig! Gillar honom.

Väl hemma så bäddade jag ner mig i soffan och kollade på slutet av Medicinmannen. Måndagen kom och jag hade fortfarande inte orken att kunna gå till jobbet. Var hemma hela veckan.

Nu är jag på gång igen, och det ska bli skönt att komma till jobbet imorgon. Ska bli kul att träffa Ruben igen. Har saknat honom. Stackars Ruben! Han har väl fått dragit på ett stort lass nu när jag varit krasslig.

Såg förresten att Gilbert efterlyst mig. Såg också att han ringt mig då jag var i Borlänge. Lille Gille! Vi måste ses snart. Det var länge sedan.

Ha det så bra! Kram/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback