Lite Kama Sutra-gosa


Biggan och jag klev inte ur sängen förrän lagom till lunch.
Jag hittade en låda gamla Fantomentidningar i källaren häromdagen som jag gick igenom och Biggan, ja, hon bara sov.
När hon vaknade ville hon gosa. Lite Kama Sutra-gosa. Det finns många roliga namn på alla ställningar. Dom är lättare att uttala än dom är att utföra, om man säger.
En härlig morgon kan jag tycka. Man blir lite fin i kroppen.
Det blev en mysfrukost till lunch med lite levande ljus och imorgon ska jag sätta den stora adventgrannen på plats i trädgården. Hoppas inte ljusen har trasslat in sig så förbannat, som dom brukar.

I år önskar jag mig faktiskt en Saxon-box, om det finns? Och en ny hylsnyckelsats.
Biggan vill ha en genomskinlig negligé.
Är inte det en blomma?

Imorgon är det julskyltning. Då ska jag dricka glögg på torget. Och ta nån korv.
Synd att det är så ont om snö. Eller; gott om snö är det ont om!

Ikväll blir det På spåret och kanske ska jag "mata påfågeln".
Vi får se.


gille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback