Lyfte på kjolen


I natt drömde jag att jag lyfte kjolen på en huldrande gumma som stod och bakade tunnbröd nånstans i Rättvik. Så vände hon sig om med brödspaden och slog in en sjujävla forehand rätt i nyllet. Konstigt och spökligt.
Och på tal om både forehand och spöken så ringde Sovej och skulle promt ha tillbaka sina badmintonracket. Hon skulle spela med Uffe.
Det skiter väl jag i. Och inte gillade jag hennes ton heller för den delen..

Ikväll blir det en landskapsakvarell på kursen. Måla vått i vått, ni vet.
Imorrn kommer Biggan hit. Jag träffa henne i Bulgarien. Hon är söt och snäll. Som en hundvalp.
Hon föreläser i Kama Sutra, så det gäller att sätta på sig några fina kalsonger.

Hat så bra/ Gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback