Nu får det fan vara nog!

Nej, nu går jag snart och sätter stopp för det här eländet. Nu har dom hållt på sen kl fem. Mina grannar alltså. Dom pippar ta mig fan så mina tapeter håller på att lämna in. Försöker mig på lite Sudoko och det går fan inte att fokusera. Ursäkta språket, men jag är förtvivlad. Det här är nackdelen med att bo i parhus.

Det är inte första gången detta händer. En gång tidigare har jag varit dit och bett dom dämpa sig. Då kom karln ut spritt språngandes naken, alldeles rödmosig om kinderna. Han bara flinade och bad mig stiga på. Jag  kom av mig totalt. Vände på klacken och gick hem. Vad säger man i ett sånt läge?

Ja ja. Nu fick jag iallafall skriva av mig lite.

Mvh/Linda

Kommentarer
Postat av: Tesss

haha =P

Postat av: affe

Men kliv på för fan,bara roligt att umgås med grannarna...hehehehe

2005-11-19 @ 10:52:15
Postat av: Linda Glapp-Stenduva

Jo, kaffe med dopp liksom ;) Kram Linda

2005-11-19 @ 12:23:13
URL: http://snillenspekulerar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback