Raffe och Fia på frukost


Vi bjöd Raffe och Fia på frukost. Den var den jobbigaste frukost jag varit med om.
Biggan koka nåra ägg, la fram källarrökt skinka och jag bjussa på mitt svarta kaffe. Lite rostat och lite tända ljus.
Raffe mådde illa så han kunde inte äta nånting. Fia är så jävla snygg fast hon är nyvaken och kladdsminkad.
Hon tittade på mig och log.
Biggan verkar lycklig.
Vi sa inte så mycket. Men alla tyckte Iron Maiden var bra. Raffe tycker första skivan är en klassiker.
Jag har dålig koll, men jag höll med. Och Fia bara log.
Hon klämde mig på ena skinkan innan dom gick. Den är inte källarrökt, bara lite attraktiv, verkar det som.
Det blev tyst i huset när dom gick. Det blev tomt.
Biggan kramade mig och sa att hon älskar mig.
Det var första gången.
Jag med, sa jag och sen hjälptes vi åt att plocka av bordet.
Det är lite ångest, men mest lycka.


pussåkram gilbert gahm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback