Så här vill jag ha det


Snart jul...

Så här vill jag ha det då!

* Det ska vara små bitar ansovis i Jansson

* Träningsoverallsbyxor fram till Kalle Anka, sedan något lite snyggare.

* Arne Waise i rutan

* Ingen löksill för då blir det bara en jävla massa lökrappar.

* Bara dyra paket

* Den som får kanelstången ska få önska vad den vill utom om det kostar över 800 kr.

* Tomten ska ha riktigt skägg

* Tyko Jonsson ska säga "Du får inte se hur filmen slutar" till Karl-Bertil.

* Jag ska få en Saxon-box och Biggan ska få nån sort erotisk salva å smörja sig under armarna

* Om tomten inte har riktigt skägg ska Basse i alla fall ha en pruttkudde i byxorna.

* Biggan ska ge fan i å smsa med nån jävla Östersjökasanova

* Ganska stora supar.

Ungefär så skulle jag vilja ha det.


gilbert

Kommentarer
Postat av: Sexleksaker

Gratis älskning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback