Spandexbrallorna på


Jag gick hem lite tidigare idag.
Biggan har stuckit med tre vänninor på en Ålandstripp.
Så nu känner jag mig lite ensam.
Ringde Basse och fråga om en pingismatch, men han hade styrelsemöte med fiskeklubben. Han ville att jag skulle hänga på, men jag orkar inte.

Biggan och jag ska i alla fall till Globen i början av december.
Saxon och Krokus och några andra band som Biggan har bra koll på.
Det är bara å sätta på sig spandexbrallorna, sa Biggan och klappa mig i stussen så jag ramla över hela telefonbordet i hallen.
Jag vet fan inte vad spandexbrallor är. Vet ni?
Och Krokus, det är väl ungefär som en tulpan, har jag för mig.
Dom är från Tyskland sa hjärtat.
Men Saxon rockar fett.

Nu har vi börjat fjärta hemma. Biggan och jag.
Det måste betyda nåt.

En rulle snus, lite rakvatten, en karta bira och en kartong vingummi är beställt.
Biggan ska köpa det. Och sjunga kariåke.
Man skulle ha vatt med!

Nu blir det tunnbrödrulle med räksallad.


hejsan/gille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback