Utan bh på mottagningen



Det är fredag och jag har varit och bränt 700 hos farbror tandläkaren.
Kul som fan.
Jag fixade plomben som föll offer för en onödigt seg smörkola.
Det ända som var lite kul, det var väl tandsköterskan. Snygg som satan och jag tror banne mig att hon var utan bh. Jag har som vana att blunda därför att jag tycker den där lampan är så jävla stark. Tårarna liksom bara rinner. Men nu var hon så snygg så jag var tvungen att åtminstone titta med ena ögat. Och när hon lutade sig över mig  kändes det som om jag hamnade i ett gigantiskt korvbröd.
Jag ska inte säga att jag blev kär, men ikväll tänker jag äta en jävla massa smörkola.

Jag hjälpte Kelle-Henke med däcken idag och sen skickade jag hem honom i säng.
Han hade spelat poker halva natten.
Det blev ingen tårta men det får gå ändå.

Ikväll är det inte På spåret, utan i morgon.


häls/gille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback