Vad ska Mårten säga?



Tror ni inte att självaste fan flög i mig idag.
Jag gick och permanentade håret.
Fy fan va jag ser ut.
Det är Biggans fel kan man säga. Det är hon som har tjatat till förbannelse.
Du ser flottig ut som du ser ut, har hon sagt flera gånger. Lite ledsen har jag väl känt mig, men har på samma gång råkat rannsaka mitt utseende både en och flera gånger.
Biggan har rätt. Som så många gånger.
Därför låg jag idag med papiljotter i frillan. Lite pinsamt var det där bland alla damer som prata om sånt som damer brukar prata om hos frissan.
Fan, du ser ju ut som en julkrubba i håret, sa Biggan när jag kom hem.
Och vad ska Mårten säga på jobbet imorrn?

Om det inte ger sig och ser lite bättre ut om nåra dagar ska jag rakpermanenta mig i slutet på veckan.
Man kan inte gå på julbord och sånt och se ut så här.

Annars knallar det väl.

gille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback