Världens sexigaste rumpa


Jag vet inte vad Biggan gjort med mig?
Hon dundrar in i mitt liv med dunder och bång, vänder allt upp och ner, visar kärlek som ingen gjort tidigare och jag sitter och blickar över himlen och tackar en lycklig stjärna över hennes ankomst.
Jag kan inte ens lyssna på dansbandsmusik längre. Det är för banalt.
Har man en gång träffats av ett passionens bowlingklot, vill man ha det äkta.
Biggan har allt alla andra saknar.
Den vackraste gudinna med världens sexigaste rumpa. Å som hon kysser sen.

Biggan sa att tatueringar var det mest upphetsande hon vet.
Nu ska jag ha en krokodil längst ner på ryggen.
Själv har hon en delfin på vaden. Och hela mitt liv på sina axlar.

Nu ser jag henne på avstånd. Hon har en oliv mellan tänderna. Hon är naken och blottar ett berg att bestiga.
Jag måste dra!


hej/ gille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback