After Worken med Ruben igår

Var som sagt på After Work med Ruben igår. Jättetrevligt. Mycket folk och härlig stämning. Var väl där till ca 21. Sedan gick vi hem till mig och kollade på Idol. Satt och mös under en filt i soffan. Riktigt mysigt faktiskt. Synd att Ola fick åka hem. Han är ju såååå söt, men sjung inte på topp igår.

Ruben sov över hos mig. Han sov på soffan. Har inget emot honom egentligen, men det fick bli soffan. Han är några år yngre än mig. 27 år närmare bestämt. Hade ju varit mysigt att få krypa ner i sängen tillsammmans, men det fick bli så här, och det känns bra idag. Känns lite enklare att se honom i ögonen på måndag då.

Ikväll ska jag hälsa på en kusin i Borlänge. Det var tre år sedan jag träffade Elisabeth, så det ska bli roligt. Får se vad vi hittar på ;)

Ha det så bra, så hörs vi! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback