drömtydarboken

Det här med drömmar kräver sin egen vetenskap.
   Jag själv drömde att jag arbetade som veterinär i ett nunnekloster strax utanför Italien.
   Vi sålde strumpor på det lilla torget varje torsdag. Det var alltid fint väder. Utom när det regnade.
   När vi sedan satt och räknade pengarna på ett litet kafé förvandlades alla servitriser i den lilla staden till små gurkor som trampade omkring på enhjulingar.

När jag vaknade hade jag en hel grönsakssallad i pyjamasfickan.

Jag blev nyfiken och kollade med min drömtydarbok och det betydde bara att jag kommer att börja jobba som veterinär på ett nunnekloster strax utanför Italien.
   Det var tur det, för det var en riktig mardröm.

PS. Olinda - var det inte hon som var kuliss i Paradise hotel DS

Gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback