Hoppas på en fint slut

Tråkigt. Tråkigt att Solvej och Gilbert går skilda vägar. Men jag kan säga att jag inte är speciellt förvånad. Kommer ihåg då för ca 7-8 år sedan när Gille och Solvej började umgås, att jag sa till honom att det inte skulle funka. Att de inte var ämnade för varandra. Sånt känner jag. Intuition kallas det. Jag följer alltid min intuition.

Gille behöver utrymme i ett förhållande. Något Solvej aldrig tillät honom få. Hon var alltid på honom som en jävla ryggsäck. Vart han än tog sig till, så var hon med. På honom som en fullpackad ryggsäck. Jag såg att inte Gilbert trivdes med det. Han behöver svängrum.

Men Solvej har fina sidor också. Så det så. Omtänksammare människa fär man leta efter. Vill alltid vara med och vara alla till lags. Alltid.

Nu hoppas jag att Solvej tar sig i kragen. Följer med på country och får till en trevlig avslutning på detta förhållande som trots allt har haft många fina stunder. Korta stunder – men ändå!

Många kramisar/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback