Jag fick spö av Rut

Hej! Gilbert här!

Blev jävligt förbannad på Röda Rut i dag. Skulle ner till centralförrådet och hämta skruv, plugg och snacka lite skit med Mårten. Då kör Rut in armbågen i sidan på mig. Och hon är ju smal som en sena och har armågar som sylar. Det var förstås inte meningen att det skulle ta så illa, men jag föll med all min kraft ner i golvet. Tappade både luften och humöret. Det brast helt enkelt. Jag kallade henne både det ena och andra och det hela slutade med att jag fick varken skruv eller plugg. Jävla surkärring. Det var ju hennes fel egentligen.
Mårten han bara garvade. 
Och nu sitter jag på kammaren och vilar ett tungt huvud på ett dåligt samvete. Jag kan tycka att jag drog på för hårt. 
Ibland måste man försöka sansa sig.
Vi får se hur det låter imorgon. Solvej och Röda Rut går samma danskurs och där kan man snacka skit.
  
Nu ska jag skära ett par limpor, lägga lite pastej med farsans inlagda gurka och tänka gott om hela mänskligheten.


pussåkram Gilbert Gham

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback