snygg häck!

Imorgon ska Solvej och jag raka häcken ut mot gatan. Den är för hög. Man ser inte bilarna.
   Hoppas på bra väder, säger Solvej. Jag säger ingenting. För vi är osams.
   Hon bad mig smörja henne med linement i ljumsken ifall hon skulle gå ner i spagat i sömnen, men det ville inte jag. Fan, jag satt ju och kollade en gammal dansbandsgala från Cupolen. Christer Sjögren sjunger så jävla lågt så han är tvungen och stå i källaren.
  Solvej och jag har varit tillsammans så länge så hon kan fan smörja sina ljumskar själv.
  Själv ska jag smörja gråset. En pilsner och sex cocosbollar.
   Imorgon ska jag gå ner i vikt. Jag lovar. Vi rakar inte bara häcken. Jag rakar ryggen också.
   Det är tre kilo bara det. 
   Bara för att man dansar som en gorilla behöver man väl inte se ut som gorlilla.


Gilbert 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback