tjeckisk öl

Solvej har hällt upp ett glas vitt vin från Portugal. Själv läppjar jag på en kall öl från Tjeckien. Jag har mina nya tofflor på mig och vi båda trivs i väntan på Världens barn-galan. Vi håller tummarna på någon musikalartist som ligger kvar på samma ton så där länge som bara en musikalartist kan.
   Vi har tänt några ljus, puffat till kuddarna i lädersoffan och båda är lite rosiga efter att ha varit ute i det friska hela dagen. (häcken blev bra). Solvej har sin violetta mysdress och hon ser fin ut i ljuset från ett annat ljus.
   Det är lördagskväll mitt i livet OCH DET ÄR DÅ HON SÄGER DET. OCH DET GÖR MIG SÅ LYCKLIG.

"Jag har anmält dig till en akvarellkurs".

Gissa om jag blev glad.
(kursen börjar vecka 43)


gille


Kommentarer
Postat av: magnuz

Jag gissar att du blev glad

2005-10-15 @ 19:49:38
Postat av: Lena

Man undrar ju vad det är för ålder på Gilbert. Han är ju som en gammal jävla gubbe. Är denna blogg sponsrad av PRO eller? Linda har jag räknat ut hon måste vara runt 35.

2005-10-15 @ 19:57:35
Postat av: lol

jag ville ha fakta om tjeckisk öl ju,sen står det om vitt vin från portugal,vafan...

2006-03-09 @ 13:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback