Fredag var sjunde dag



Äntligen fredag!
Det är så skönt, så skönt och redan har man knäppt ringen av en tjeck.
Det ligger ytterligare sex i kylen och blir lite kallare.
Biggan och jag sa i och för sig att vi skulle lugna ner oss lite med drickat i år, men va fan, det är ju fredag.
Det är ju bara fredag var sjunde dag. Det ska man ha klart för sig.
Biggan vaxar benen med toadörren öppen och hennes vader kan få mig att tänka gott om allt.
Hon nämnde nyss att vi skulle kanske söka oss till en swingers-klubb, om det finns nån i närheten.
Fan, jag är ju skitdålig på att dansa.
Men man kanske kan gå kurs. Jag gör allt för Biggan. Biggan är mina lungor och mitt hjärta.
Vi har pratat fri kärlek och kommit fram till att det är en fin tanke, som inte alltid harmoniserar med verkligheten. Men vi har sagt, att om läge och lust liksom sammanflätas vid exakt samma tillfälle, så är det okej att hänföras utav bara helvete. Göka om du vill, säger Biggan. Å då gör jag det.
Vi kör så, så länge. Sedan får vi se.
Bara vi inte glider ifrån varandra. Det vill jag inte.
Kanske går vi över till Titti och hennes kompis Anki i kväll. Jag känner dom inte, men Biggan har som hastigast träffat dom när hon snackat vuxenleksaker.
Dom ska va trevlig, så vi får se.
Under övrig helg har vi andra planer, som jag så gärna återkommer till.
Så länge, ha det så bra.

gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback