Fuck-kurs


Torsten på parkavdelningen har ringt fyra gånger idag och tjatat om att han vill att jag ska hänga med på en fack-kurs i mitten på februari.
Fuck-kurs brukar det mest bli av såna tillställningar.
Så, varför inte!
Nä, det är inget för mig. Å det sa jag också.
Dom första tre gåmgerna.
Den sista gången bad jag honom bara att dra åt helvete. Fan, ringa så där och tjata. Man har ju ett jobb och sköta. Det måste väl för fan han veta som är lite av sammankallande i allt som rör det fackliga här på jobbet.
Nå, Torsten får allt åka själv.
Annars så har jag mest lyssnat på Dolly. Hon är för jävla bra, egentligen.
Parton, alltså.
Biggan är fortfarande lite småsur, tror jag. Och sen tror jag också att hon börjat smsa med den där östersjökasanovan igen. Hon nämnde hans namn som hastigast för nån dag sen, så jag anar lite ugglor i bastun.
Lyssna på Dolly ni också.
Det piggar upp!

gilbert

Kommentarer
Postat av: Torsten

Tamejfan om inte detta är en av de bättre bloggarna around! Nog för att mans töter på både mer finskrivna, komiska, mer intressanta, djupa samt engagerande bloggar men nej, det är något med enkelheten i kombination med det ovanliga. Det raka och roliga. Får känslan att det lika väl kan vara ett stort jävla skämt som verklighet och det är kul!

Postat av: Linda Glapp-Stenduva

Tack Torsten! Det var fina ord. Välkommen åter.

2006-01-17 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback