Inte riktigt kontaktbar



Jag är ledsen att jag dröjt.
Men jag har blivit religiös.
Ja, kanske inte religiös i den rätta bemärkelsen, men jag har varit förvirrad.
Milt sagt.
Och stum. Inte riktigt kontaktbar.
Lite skamsen.
Biggan drog med mig till en sån där swinger-klubb och den resan gör jag inte om.
Det var skumt.
Jag vill fan inte dela min pillevick med okända charkuterister med bilringar eller skitiga hängmagar som går på som dom hade svettsloppor i ljumsken.
Jag drog i mig åtta stora stark innan, så hela landskapet blev ju dimmigt som fan och rätt var det var så daska en svankryggad kassörska mig i stjärten med en mattpiska.
Jag har inte kunnat sitta på hela helgen.
Och en bit ifrån låg Biggan och dela ut sina lökar till höger och vänster, precis som om det handlade om någon jävla trädgårdsmässa.
Men Biggan tyckte det var kul. Hon skratta och njöt så hon kissa ner sig.
Åt Svarte Petter.
Han var arkobat av sällan skådat slag, och kunde slå en knut på inte bara sig själv, om man säger så.
Han var i lag med Vera Den Timida och hon gick på och skrek så till och med jag fick ont i halsen.
Nej, det får vara.
Det blir inget mer med det där.
Biggan får åka själv nästa gång.
Hon kan åka nästa helg, för då ska jag repa med The Tabletennis.
Det är grejer det!


gilbert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback