Jag har tröttnat!


Det är träff ikväll med limerick-polarna, men det skiter jag i.
Jag har tröttnat.
Bara gamla kärringar och gubbar med keps.
Nu är jag mest sugen på att börja rocka igen.
Det var länge sen.
Men så här är det;
Hasse har ringt.
Hasse är som bekant min gamla rockarkompis. Å Hasse kan rocka.
Han rocka in på behandlingshem för några månader sen. Men nu är han ute. Han har rockat ut.
Sent som fan igår kväll ringde han och fråga om vi inte nån gång kunde samla ihop gänget igen och damma av nåra stänkare.
Jag svalde allt med hull och hår.
Jag lovade att snacka med grabbarna och sen höra av mig.
Det känns som ett nytt kapitel i mitt liv.
Vi får se.
Den som lever få se.
Men den som blundar ser inget.
Kom ihåg det.
Man måste våga!

gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback