Jörgen snusksurfar



Tjaba!
Pingpong hos Basse klockan sju.
Han har köpt gula bollar. Space!
Ankan har talat om för Basse vad som gäller.
"Nu är det Gilbert som gäller", sa hon.
Men jag la an ett lugnt tonläge i telefon och svarade min pingpong-kamrat, att jag har Biggan (å en och annan till när andan faller på) och ingen annan än Biggan.
Basse är hals över huvud förälskad i Ankan och det slår mig, att visst fan skulle man kunna göra en film av alla turer hit och dit i vår del av världen?

Rita Palmhjärta, henne skulle man inte kunna göra film om.
Jo, stumfilm!
För idag var hon tyst och sluten och kände sig nog påtagligt förnärmad, när jag fråga om hennes Jörgen levde upp så där framåt kvällskvisten.
"Han har börjat snusksurfa på Internet", svarade hon.
Hon suckade och jag tror jävlar i mig att jag skymta glans i ögonvrån.
Det känns som om jag ställt till det.
Å inte vågar jag fråga om dildon heller.
Feg?
Nja, finkänslig kanske.

När Dave Edmunds spelar rollen som en ljuvlig countrykille i stenton-hatt, ja då är det stort.
STORT!

Biggan klappade mig rart på kinden när hon kom hem.
Sen krama vi varandra.
Pussades.
Smekdes
Göka.
I hallen. Som lejon brukar.
Hade telefonkatalogen under knäna.
Sen öppna vi posten tillsammans.
Livet leker.

gille



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback