Lite halvpottiga


Biggan och Ankan och Titti och Anki käkar suschi ett par kilometer bort.
Lite halvpottiga och överjävligt fnittriga.
Ja, men jag då, undrar ni då?
Jag sitter inte ett par kilometer bort och käkar suschi. Inte alls.
Jag är som hastigast hemma för att hämta - inte andan - utan en kortlek.
Anki ville lära oss andra att spela bridge.
Och Biggan skulle promt ha sin kortlek, där baksidan skvallrar om Biggan fäbless för tokiga och sexuella riter i en annan del av civilisationen. Hon vill självklart passa på å kränga nåra. Hon är inte bara en kvinna, hon är en äffärskvinna också.
Så jag passar på å svepa en stark jävla grogg innan jag grenslar min rätt slitna monark i blått.
Sen gör jag på nytt entré som en katt bland hermelinerna.
Och jag måste säga att värre saker finns, än att dela tillvaron med fyra attraktiva kvinnor.
En fredagskväll mitt i livet.


gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback