Mysteriet kring chorizodildon


Det blev en lite jobbig dag det här.
Ansträngd.
Ni minns mitt misslyckade practical joke från igår?
När jag helt sonika bytte ut Rita Palmhjärtas isterband mot en av Biggans chorizodildos i matlådan.
Hur jag jag pressade ner den bland den stuvade potatisen.
Bara för att retas och se hur hon tog det.
Men Rita höll på att skita ner sig i nån form av magsjuka, så hon packade ihop och gick hem.
Med matlådan under armen.
Idag var hon på jobbet. Hon såg piggare ut.
Fast ändå inte.
Och hon sa inte ett jävla dugg om mitt tilltag igår.
Och jag sa inget heller.
Jag skämdes väl.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra?
Bara vänta, antar jag.
Och vad ska BIggan säga när det saknas en erotisk marrulk i hennes trollerilåda?
Jag kan bara knäppa en tjeck och hoppas på det bästa.
Vi hörs.

gille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback