På G igen

Hejsan! Linda här. Har du saknat mig? Kunde väl tro det. Har varit borta ett tag. Närmare bestämt en vecka. Borta från etern vill säga. Har nämligen bytt internetoperatör. Blev lovad att de skulle ske smidigt. Jag skulle minsann inte märka av bytet. Jo, hej du! Uppkopplingen har varit heldö i en veckas tid. Därav mitt uteblivna bloggande. Har saknat det faktiskt. Men nu är jag på gång igen.

Började jobba idag. Lite segt imorse. Skönt att allt är som vanligt igen, eller...? Är allt som vanligt? Ruben har varit så konstig sen han kom hem från fjällresan med Jesper. Känns lite som om han mörkar något. Eller så är det bara jag som inbillar mig. Det är väl bara att bita ihop.

Nyårsfirandet hos Biggan och Gille var en händelse att minnas. Det var klackarna i taket kan man lugnt säga. Det var kul att träffa alla gamla kompisar. Tack Biggan o Gille för ett minne för livet! Vissa grejer som hände under kvällen ska vi prata tyst om, men att Biggan var en sån jävel på att skjuta pingisbollar med muttan hade jag ingen aning om.

Nä, nu har jag inte tid längre. Måste vaxa benen. Ska till badhuset imorgon. Med Laila. Hon har precis separerat från Tony. Han har tydligen hittat en ny. En artonåring. Laila behöver stöd nu.

Kram Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback