Pinsamt!

Hej! Linda här. Du den där historien var inte och lattja med. Är det sant, Gille? Eller skämtar du med mig? Jag minns bara att Raymond klev upp på soffbordet och körde helikoptern med en ljusmanschett på organet. Det är det sista jag minns, sedan är det svart. Blev nog lite för mycket skumpa. Var väl förmodligen så att jag ville bräcka Raymond. Han ska ju alltid vara i fokus.

Vad gäller mina bröst, så är de precis lika stora. Vad har du fått det ifrån att det ena skulle vara större? Vad gäller Raymond, så ska han ge fan i mig och mina tuttar.

Så det så!

Nä, nu har jag inte tid längre. Måste skicka runt min CV på nätet. Skulle inte ha något mot att byta jobb just nu.

Kram Lindis

Kommentarer
Postat av: Karro på Glamourbloggen

Hej!

Jag länakde denna blogg idag i ett inlägg, jag hopas det var okej!

MVH Karro

Postat av: Karro på Glamourbloggen

Hej!

Jag länakde denna blogg idag i ett inlägg, jag hoppas det var okej!

MVH Karro

2006-01-13 @ 15:56:44
URL: http://www.glamourbloggen.se
Postat av: Linda Glapp-Stenduva

Helt OK! Kram Linda

2006-01-14 @ 18:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback