Så här va det!


Jo Linda, så här va det.
Tror jag. Va inte riktigt med  i matchen just då för Biggan ( jag tror det var Biggan) hade klämt fast en knäck på ena bröstvårtan å det tog fan tre kvart att få bort allt.
Men jag har för mig att du surrade om att The Mamas and the Papas var den bästa grupp du visste fanns.
Du skrek och började rulla med magen och rätt va det var,  så stod du bara där i dina röda underkläder, sen skrek du till Raymond, att han skulle hämta en tändare, för nu jävlar fick det vara slut på gamla tider.
Då brände du behån. Alla var förtjusta. Det ska du veta.
Du skrek att nu är det nya tider, nu ska alla lökar släppas loss.
Släpp lökarna loss, det är vår, väste du till slut.
Det är ju för fan vinter, svara Bullen och då spände du ögonen i honom, så han var tvungen å gå ut på ballkongen å röka.
Men Raymond, han såg nåt som inte Bullen såg.
"Henne ska jag ha", sa han tyst å sen undra han om det där med dina olika storlekar på tuttarna?
Har han ringt förresten?

gilbert

Kommentarer
Postat av: Stina

Tips! Vill du byta eller skaffa dig ett jobb? I sånt fall rekommenderar jag att du lägger in din CV-annons helt GRATIS på Sveriges enda annonsmarknad för CV´n http://www.personalguiden.se.
Detta underlättar för arbetsgivaren att hitta just DIG!

2006-01-11 @ 10:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback