Snuskigt!


Biggans morgonhumör kan ibland vara som en smörask där det ligger gamla flagor av limpa och knäckemacka och då man så fan heller inte ens vill ta smöret med tång.
Snuskigt.
Fast på ett bra sätt.
Så hon satt igång och utforskade min kropp som man utforskar världen i en gammal atlas.
Men så körde dom en härlig dänga på radion och så blev vi osams.
September hette låten.
Kool and the gang, sa jag.
Earth wind and fire, sa Biggan.
Och så var vi igång.
Och nu kan vi inte sluta och tjaffsa. Jag håller på mitt och Biggan håller på sitt.
Så vi har sagt att vi kan väl för fan inte förlova oss förrän vi löst gåtan om september.
Så, om det nu är nån ute i vårt avlånga land som vet bättre.
Är det Kool eller är det Earth?
Skynda på, jag vill förlova mig.

vänligen/gille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback